PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Sandra Håkansson - 14 februari 2013 19:10

Jahaja ja då sitter jag här. Klibbig och jävlig! Vart inget benpass utan det blir imorgon då Anna inte kunde idag. Så jag tog mitt trötta arsle och brände 555 kalorier på bandet. Inte fy skam det heller! Så nu medans svetten torkar in (fräsch brud) så suger jag på en fincrisp macka och hoppas att min så hemskt fina pojkvän har med sig smörgåstårta hem till mig då jag missa dagens kalas firande. Bättre än så här blir det inte idag gott folk. Adjö vi hörs imorgon!

Av Sandra Håkansson - 14 februari 2013 11:09

Idag önskar jag alla en mysig dag med massor av kärlek :) Idag är det 6 år sedan :O jag tog mitt körkort och 1 år sedan jag kom hem från min första operation. Så vill ni övningsköra äre bara att hojta till ;) 

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ta en dusch och smacka på mig ett ansikte eller om jag ska sätta mig i soffan och bara va lat ett tag!? Senare blir det träning med Anna. Ben ska slaktas och tårar flöda. Förhoppningsvis iaf :P Inget alla hjärtansdag firande för mig idag :( 


 

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards