PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Direktlänk till inlägg 13 mars 2013

Svett och tårar men inget blod!

Av Sandra Håkansson - 13 mars 2013 18:12

Halloj!
Dom här 2 dagarna har verkligen gått i träningens tecken. Igår körde Elin och jag ben. Fy fan för er som tycker det är "skönt" säger jag bara! Det brinner och brinner och inte fan slutar det brinna heller. Hahaha! Sista övningen vi gjorde var utfall och då sa min kropp godnatt! De sista stegen tog jag i så jag vart alldeles tårögd. Och idag käns det att jag lever kan jag lova er. Att ta sig upp ur sängen i morse var näst intill omöjligt. Likt en stel kvist så lyckades jag tillslut rulla till kanten och tippa över lite fint. Sen vart det Quasimodo in på toa. När jag väl tänker sätta ner mitt lilla arsle så vare som om nån drog i nödbromsen! Men hur gör jag nu då? Ska jag stå här som en (ursäkta uttrycket) mongolid eller måste jag kissa i duschen??? Näää tänkte jag med risk för kiss på både ben och fötter, jag får försöka häva mig ner på nått vis. Ca 1 minut efter häv, stånk, lite gnäll och gnyl så fick jag till slut lätta på trycket iaf. Scooore!!! På men kläder och ansikte och ner på gymet och körde armar. Vikt ökning och lite assistans från personal. Mer guld än så kan det nog inte bli. Eller vist ja! Det kunde det! Jag fick nämligen massage i 45min. Men tror ni jah dog lite? Kändes som om hela ryggen flöt ut över den där massagebänken och när jag väl var klar vare zoombie mode deluxe! Hööööuva vad skönt det var! Mer sånt tack :D nån timme efter det var det Elins tur så jag bet ihop och tog 50min på bandet. Trodde vaderna skulle explodera för varje steg men kämpa kämpa! Fick en fin mössa också. Med gymets fina logga, tack och bock :) nu nån timme senare igen sitter jag nu i soffan! Duschad, mätt och otroligt trött! Bra men hård dag. Imorgon kör vi igen ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 20:21


Tänkte tipsa er om något väldigt gott och nyttigt. Hemmagjord yoghurt! Att jag inte kommit på detta förut! Inte för att jag lär va den första men endå ;)  Så enkelt och så gott! det enda ni behöver är Turkisk yoghurt (eller liknande) och bär som ni s...

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 18:38

Hej hej! Tänkte bara visa er vad jag fick i påskägg för er som varit nyfiken! Jag är ju så fruktansvärt seg på att skriva och knäppa kort här så nu är det väll dax. Av Stoffsan fick jag alla badkläder jag la ut här för ett tag sedan. Bilderna är bä...

Av Sandra Håkansson - 3 april 2013 19:51


Ni har väll inte glömt att rösta idag IGEN!?!?!? Ni MÅSTE rösta VARJE dag! http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805     ...

Av Sandra Håkansson - 2 april 2013 17:38


RÖSTA PÅ MIN BURGARE VÄNNER OCH OVÄNNER!!!!! :D http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805   ...

Av Sandra Håkansson - 21 mars 2013 22:33


Hej hej! Har inte skrivit något för det har helt enkelt inte hänt nå som vanligt ;) Måndagen vare ben på schemat och fy fan vilken pissig dag. Kände mig ofokuserad och inge peppad alls. Ont hade jag som fan i benpress, böj och utfall så då vart j...

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards