PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Direktlänk till inlägg 6 mars 2013

Bil, vader, armar och mat!

Av Sandra Håkansson - 6 mars 2013 18:50

Ja hallå ja!
Sitter här i soffan efter ett träningspass med Elin. Armar blev det idag och aj aj aj! Underarmarnas upptäckt typ! Sten hård och sockerdricka rätt ut i blodet typ. Hahaha! Men det är så det ska vara. Som jag sagt, vi ska bli biff! Lite iaf ;) i måndags vart det ben och mina vader käns dom också kan jag lova. Eftersom det börjar gå så bra nu med träning och så så har jag även bestämt mig för (trots dåligt klirr i kassan) att unna mig ett par nya byxor och skor att träna i! Iiiiih^^ Jaja! Nog om detta! Förra veckan så tog jag och Stoffsan tåget ner till Määälmöö och hämtade hem en ny bil! Men hallå! Vilken kärra! Love it love it! Som en vän nere på gymmet sa; den är bad ass! Skit fräään! Hihihiiiii! Gud vad man ska glänsa till sommaren;D Slänger upp en bild här nere fast att jag tycker inte att bilderna gör den rättvis för 5öre.
Måste även berätta att jag köpte lchf pasta. Innehållet var mycket bra om man jämför med vanlig pasta. Smaken, ja det smakar pasta men konsistensen :O hurr torrt kan det bli? Man får ju i sig det om man äter sås och klet till men inget jag skulle rekommendera att äta till ett par skivor stekt falukorv direkt. Men helt klart värt att trycka i sig om man blir sugen på pasta:)
Nog babblat! Smell you later;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 20:21


Tänkte tipsa er om något väldigt gott och nyttigt. Hemmagjord yoghurt! Att jag inte kommit på detta förut! Inte för att jag lär va den första men endå ;)  Så enkelt och så gott! det enda ni behöver är Turkisk yoghurt (eller liknande) och bär som ni s...

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 18:38

Hej hej! Tänkte bara visa er vad jag fick i påskägg för er som varit nyfiken! Jag är ju så fruktansvärt seg på att skriva och knäppa kort här så nu är det väll dax. Av Stoffsan fick jag alla badkläder jag la ut här för ett tag sedan. Bilderna är bä...

Av Sandra Håkansson - 3 april 2013 19:51


Ni har väll inte glömt att rösta idag IGEN!?!?!? Ni MÅSTE rösta VARJE dag! http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805     ...

Av Sandra Håkansson - 2 april 2013 17:38


RÖSTA PÅ MIN BURGARE VÄNNER OCH OVÄNNER!!!!! :D http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805   ...

Av Sandra Håkansson - 21 mars 2013 22:33


Hej hej! Har inte skrivit något för det har helt enkelt inte hänt nå som vanligt ;) Måndagen vare ben på schemat och fy fan vilken pissig dag. Kände mig ofokuserad och inge peppad alls. Ont hade jag som fan i benpress, böj och utfall så då vart j...

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards