PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg under januari 2010

Av Sandra Håkansson - 29 januari 2010 21:16

Halloj!

Idag har jag bara varit hemma och suttit i köket hela dagen!

Micke (grannen) kom upp en snabbis och snacka lite och Jens kom och hämta lite post! Träffade även syrran en snabbis när jag var ut med Tila, hon skule hämta sina nycklar. Snäll som hon är borstade hon även fram min bil som såg ut som en igloo! VÄRLDENS BÄSTA SYSTER! Det ni! HA!

Jag och Fredrik var alldeles nyss och handlade lite på systemet och på coop.

Tanken var att jag skulle sitta hemma själv och mysa med vin och TV då Älsk har heldag med grabbsen! MEN, så blev det inte alls!

Det blir utgång för mig med!

Just nu i denna sekund, haha, så sitter jag med glas vin i handen och funderar på vad jag ska ha på mig. Tvättmaskinen är även igång och musiken bara dunkar i hela lägenheten! Kan det bli bättre just idag!? Vi får väll se!

Hoppas ni får en trevlig helg (dom få som läser ;P) HAHAHA!

Det ska jag ha!


Pussar & Kramar - the one and only SÄÄÄNDRA!

Av Sandra Håkansson - 27 januari 2010 01:34

Jahaja! Då sitter man här igen då, nattuggla som man är. Kan inte sova normalt jag, inte alls bra. För mkt tankar i mega brainen ;)

Vad har hänt idag då? Jo ni! Jag har Shoppat i Birsta och i stan idag. Bra motion att springa mellan alla butiker!? Kanske, kanske inte! Inget ut och gå vart det iaf, MEN! Imorgon så ska jag ta med hundarna ut i spåret! Har nämligen fått uppdrag att ta med mig Dixie ut  på prom. Så det ska jag och Tila syssla med på morgonkvisten iaf.

Linda har även varit här idag. Har hjälpt henne med håret. Tagit ut hårförlängning, färgat, klippt och satt i nytt hår på henne.

Pratat med Hälen alldeles nyss. Problem, Kärlek, Flytt och dåliga magar!? HAHAHA!

Kan det bli värre!? Skulle inte tro det.

Älskar dig Hälen <3


Klapp på stjaaarten!


Av Sandra Håkansson - 25 januari 2010 22:39

Ajajaj! Nu är det så här! Jag var aldrig ut och gick idag :O FAN TA MIG! Jag gick och åt lite som jag skrev tidigare att jag skulle efter så gick Stoffe och kollade vidare på en serie som han laddat hem och vad gör jag då!? JO! Jag lägger mig brevid honom i sängen och blundar och tro på fan att jag somnar då med tanke på hur lite jag har sovit natt! Och det vill säga kanske 4 timmar! EN SMÄLL I HUVET SKA JAG HA! Så när Fredrik ringer och väcker mig senare blir jag så jävla förbannad på mig själv så jag bara vill spy! Säger bara det! Nya tag imorgon, och som straff får jag fan gå dubbelt så långt som jag hade tänkt att gå idag! Så är det! Ingen ridning vart det heller. Hade så sjukt ont i magen när jag vaknade så jag kände att jag pallar inte. Typiskt! Har missat varje måndag nu i ca 4-5 veckor! Inte bra alls! Men men, just nu har Fredirk nyss åkt från mig för att träffa en kompis och jag sitter och sular whiskey! MUMMA! Jaoo! Lite kanske, kanske inte så bra för magen som jag har problem med men ska vara riktigt ärlig så försvinner smärtan men istället lär jag ju få dubbelt så ont i morgon. Men vad gör man inte för stunden!?

Nä nu har jag snackat strunt så det räcker!

Sov så gott!


Puss & Kram!

Av Sandra Håkansson - 25 januari 2010 12:32

Nyrås löftet i år var ju att börja träna/motionera och sluta röka och så vidare. Precis som alla andra lovar sig själva. Idag ska jag börja! Jag ska ge mig ut och gå. Lååååångt! Tar med mig Tila, hon behöver verkligen få av sig energi på att gå hon med istället för att bara busa av sig allt. Hon ska få börja dra lite tyngder också så hon får lite muskler. Var ju och köpte en sån där sele som man kan koppla fast olika saker i så det ska bli kul och se hur hon bär sig åt med den :)

Efter det så ska jag träffa Fredrik och så ska jag låna   hans bil eller om han kör mig till stallet. Om jag ens drar dit. Tänkte om man kanske skulle åka till systemet och köpa sig en vinare!? Yummieee!

Men det kanske är lite onödigt att gå och känna sig duktig och sen surrpla vin!?

ÄÄÄÄHH! Kan ju se det som ett firande på att jag sätter igång med att vara lite nyttig  XP

NÄ! Nu ska jag se om det finns något att trycka i sig innan jag går ut.

Är så hungrig så om jag börjar gå nu så lär jag ju svimma i något dike och frysa fast :O


Fuck you & have a nice day!



Av Sandra Håkansson - 25 januari 2010 05:09

Kalla mig löjlig eller svartsjuk eller vad det nu är du/ni tycker. Jag ser mig inte själv som det. Ska jag vara ärlig så är jag bara rädd och det kan säkert uppfattas som att jag är svartsjuk!? Vad vet jag. Jag ska förresten inte säga att jag inte alls är svartsjuk, det är ju varje människa med normala känslor. Rätta mig om jag har fel!?  Men då till en viss del. Just i den här situtionen så är det inte svartsjuka iaf. Bara ren jävla rädsla och det gör mig så jävla förbannad att det ska vara så. Dels mitt fel, dels andras fel med tanke på att jag inte har haft och känt det DU har/haft.

Men jag fattar inget, jag gör inte det och det gör så jävla ont!

Som ett slag på käften, så hårt tar det. Ni vill att jag ska öppna upp och prata och det förstår jag till 100% men jag gör det inte. Jag kan bara inte och varför vet jag inte riktigt heller. Men det känns som om att det vill ut. Alla tankar och ord men något stoppar. Som en kloss i halsen och istället så sväljer jag allt och mår piss över det. Hur gör man!? Kan någon berätta det för mig. När man inte ens kan prata ut till dom som betyder och speciellt för den man älskar.

Hahaha! Kan inte göra mycket mer än att skratta åt mej själv när jag läser igenom det jag skrivit än så länge. Låter ju som ett satans pucko för fan!

Men något måste jag ju göra. Kan ju fan inte hålla på så här. Gör jag så här så gräver jag ju bara en djupare grop för mig själv och till slut kommer jag säkert dra med mig vissa ner i den gropen och vad gör man då? När det har gått för långt...

Alla som inte är runt mig så mycket frågar mig jämt hur jag kan vara så glad jämt och då kan jag tala om för er att jag har inte mindre problem än någon annan. Jag har bara problem att svälja stoltheten och släppa ut allt. Att visa mig svag för andra. Jag skämms över att jag inte kan öppna upp mig och visa alla min känslor men samtidigt skämms jag när jag väl gör det och börjar efter ett tag skratta och försöka prata eller skämta bort det genom att dömma ut mig själv... Och det är det som är det konstiga för när när ni är ledsen eller arg så ber jag ju alltid er prata ut och inte tycker jag ni är dum om ni gör det men jag själv känner mig som en jävla idiot. 

Aja! Ska inte sitta här och skriva ut massa tråkigheter! Min blogg skulle ju vara rolig! Så vi hörs imorgon eller senare idag kanske jag ska säga.


Sov gott!


Av Sandra Håkansson - 25 januari 2010 04:31

Kinda lose your sense of time
Cause the days don't matter no more
All the feelings that you hide
Gonna tear you up inside

You hope she knows you tried


Follows you around all day
And you wake up soaking wet
'Cause between this world and eternity
There is a face you hope to see

You know where you've sent her
You should know where you are
You're trying to ease off
But you know you won't get far
And now she's up there
Sings like an angel
But you can't hear those words
And now she's up there
Sings like an angel
Unforgivable Sinner

You've been walking around in tears
No answers are there to get
You won't ever be the same
Someone cries and you're to blame

Struggling with a fight inside
Sorrow you'll defeat
The picture you see it won't disappear
Not unpleasant dreams or her voice you hear

You know where you've sent her
You should know where you are
You're trying to ease off
But you know you won't get far
And now she's up there
Sings like an angel
But you can't hear those words
And now she's up there
Sings like an angel
Unforgivable Sinner

Maybe one time lost
But now you're found
Stand right up before
You hit the ground
Maybe one time lost
But now you're found
Stand right up before
You hit the ground - hit the ground

You know where you've sent her
You should know where you are
You're trying to ease off
But you know you won't get far
And now she's up there
Sings like an angel
But you can't hear those words
And now she's up there
Sings like an angel
Unforgivable sinner

Av Sandra Håkansson - 24 januari 2010 23:51

Jahaja! Sitter och kollar på TV just nu. Inte så mkt att se så lär ju bli någon film framför datorn snart.

Igår så bjöd Jonas mig, Stoffe, Linus, Thomas och Robin på Tacos :) Mummsfillebabba! Sedan vart det alkohol i stora mängder nere på AllStars! Trevligt!


Pysses!

Av Sandra Håkansson - 22 januari 2010 14:20

Halloj!

Dålig uppdatering här!

Är något fel på sidan med tanke på att jag inte kan ladda upp bilder. Jag som hade så mkt roligt att visa och skriva om. Får se om jag byter bloggsida nu någon dag framöver.

Vad är det som har hänt då?

I onsdags var vi ut på krogen och härjade runt, sjung på Memento och drack en massa öl. Ont i magen så jag tror jag dör! Har haft det i flera dagar nu men idag så är det extremt. Vaknat fler gånger inatt av att jag känt mej som en stucken jävla gris! Palla det då!? NEJ! För jag har inte tid att ha ont eller må dåligt. Måste åka och laga däcket till bilen, köpa nässpray och kolla på kläder! AAAARRRGH! Förresten! Mina skor ha också kommit idag som dom ska hämtas ut också :) Yeeeey!

Nä nu ska jag lägga mig ner en stund sedan bli det på med ansiktet och sen blir det iväg och göra allt även om magen är på min sida eller inte! ;)


Over & out!

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards