PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Sandra Håkansson - 7 februari 2013 19:08

Hello!

Sitter här och är sjuuuukt trött. Sov inte många timmar inatt. Skulle upp tidigt för att gå på nån mässa som rätt ut sagt sög. Inget jag var intreserad av iaf. Sen så åkte jag och träna igen, axlar och mage idag och 30 min i slowmotion på bandet blev det. Elin hängde med som åskådare vilket gjorde mig glad då jag fick någon att surra med :)

Mina ben blir bara värre och värre och är en aning inflammerade tydligen. Svullet, tjockt, blobbigt och smärtan from hell! Var ju tänkt igen att jag skulle rida idag men nej nej! Inte det näh! Hur ska jag ta mig upp och ner från en häst om jag inte ens kan gå utan att spirorna bara viker sig!? Så en annan dag :( Åkte med Elin på Birsta en sväng och tröståt en glass. Nässpray är självklart inköpt och äntligen hittade jag regnbågs-tråd ^^ Nu kan jag gö fin fina armband igen. Efter de 3 sakerna så dog jag och här sitter jag nu iaf. Få se hur det går imorn. Nu blire TV och invänta Tommy som ska ha kaffe. Kanske kan få han att gå med Tila en sväng ;)


 

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards