PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Sandra Håkansson - 5 februari 2013 22:35

Hej hopp!

Idag var jag som sagt ner på Star en sväng och tränade lite. Min rädsla att va själv kanske försvinner snart vem vet ;) 

Efter det så drog jag till Robban så han fick sätta nålen i mig igen! Tjohoooo! Såå jävla nöjd! Ska sluta använda byxor helt nu hahaha! Slänger upp en bild här nere. Och ja jag vet den suger! Men hur lätt äre rå:P Ska be Stoffe fota imorn. Sen ska Sheena få ta nå fräsiga bilder också. 

Dans vart det också. Mest "låtsas" dans för mig då med tanke på gadden hihiho. Men alltid lika kul att få va med tjejerna. Och extra glad vart jag idag då jag vart bjuden på en mini semla av gulliga Janina och att jag fick träffa världens bästa finaste Double truble Sandra <3 

Imorn så ska jag äntligen göra den där saken som jag egentligen är så rädd för så jag tror jag kommer dö. Men mer om det då;) Natti!


 

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards