PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg under januari 2011

Av Sandra Håkansson - 6 januari 2011 00:21

Hey stupid! Vaknade på tok för sent idag också (Gaaaaaaaahh) !!! Blir lika irriterad varenda jävla daaag. Gör ett nytt försök imorgon...Till något annat då. Stoffsan och jag var ut på birsta en sväng igår. Köpte småstadsliv 3 som var kanske hur sjuk som hellst. Just nu ligger jag för övrigt i soffan och funderar på när huvudet kommer trilla av och rulla in i köket där den finaste står och skalar räkor. Antingen är det huvudvärken eller räkorna som får det att trilla ner snart?! Kanske huvudvärken men räkorna som får det att rulla just in i köket. Fan vad jag snacke skit! Vi hörs en anan dag istället då huvudet sitter som det ska och jag kanske kan komma på något vettigare att skriva om.Pegasus!

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards