PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg under april 2010

Av Sandra Håkansson - 28 april 2010 18:30

Halloj!

Har inte kunnat skrivit något för jag har ej haft datorn hemma då den vart bombad med något satans jävla super virus! AAAAAAAAAAAARRRGH!

Får förmodligen tillbaka den imorgon så då ska jag skriva och visa er lite saker :)

Stoffes band har nu lagt upp sin nya låt Stay på hemsidan så kolla in den och kom gärna till Domsaga på fredag och rösta på dom när dom tävlar i Rock Karusellen!

Här har ni länken till deras sida --> www.myspace.com/harleqeen ENJOOY ;D


Såååå hörs vi!

Av Sandra Håkansson - 23 april 2010 13:37

Halloj!

Fick en trevlig kommentar från en Fredrik på Brandos som undrade om jag inte hade missat deras sida med skor. Nej! Det har jag inte gjort men det var ett tag sedan jag var in där faktiskt. Gick in och plockade ut några gosaker som inte skulle sitta helt fel på mina fötter just nu iaf! Älska, älska inte, ÄLSKAAA!!! ;D (hittade fler men dom får ni se imorgon)


   


Kommer ni ihåg min ZombieStompers förresten!? Hittade 2 par läckra färgglada skor från samma märke, IronFist. Jag gillar klackarna på skorna skarpt!

Och så har dom så roliga namn på alla skor :)

Dom här heter DevilsPlaything och RubySlipper!


   


Av Sandra Håkansson - 23 april 2010 02:14

Tjenis penis!

Igår (eller ja, onsdag) var jag ju som sagt på Friskis med Lisette :) Va kul men fy fan vilken värk jag har! Jag som aldrig har gymat i hela mitt liv. Lisette trodde jag ljög när jag sa det men nej jag har faktiskt aldrig tränat förutom min ridning och nån gympa tjosan hejsan jag testa en gång. Idag så skulle ju jag, Stoffe och Jonas träna igen och jag trodde jag skulle gå av! Och dessutom kan jag ju inte låta bli att skratta heller åt mig själv när det gör så satnas ont :P Så sitter där och viker mig av skratt och smärta i nån sorts mag maskin medans Jonas står och säger att man ser ut som ett mongo i den! Hahahaha! Ja jävlarrrr! Vid 11 tiden så skulle Stoffe visa oss någon sorts träning som dom brukar göra på MMA träningarna. Så vi greppar tag i varandras ben och står där och hoppar på tå medans Stoffe skriker på mig och Jonas att hoppa, hoppa och hoppa! Rätt som det är, KLICK, helt svart blev det! Så där står vi i mörkret och hoppar som tre idioter ;D Hahaha! Skulle velat sett minen på den person som skulle ha sett oss!

Så nu kan jag knappt ta på mig en tröjja, inte skratta och inte sträcka på benen utan att låta GGGAAAAAAAAAAAH med en konstig grimash i nyllet, Huueeöeehe!

Får väll se om jag tar mig ur sängen imorgon :P Ringer någon om hjälp anars! Så ni vet! Var redo på att komma med lyftkran eller bogseringslina ;)

Imorgon ( idag, fredag ) så ska vi kanske åka och fiska om inte jag åker på stan med Bea och lilla M :D Och på kvällen ska vi på min favvo restaurang Jops med Jonas, Lille, Jessica och Jocke! Jipppiee! Whiskey marrinerad oxfile! MUUUUUUMMS! Vad jag har längtat! Så nu ska jag gå och knyta mig och drömma om oxfilear som studdsar runt på kroketter med massa sås som regnar ner på dom! Dreggel!


Smell you later!


 




Av Sandra Håkansson - 21 april 2010 00:41

Har ju kanske glömt bort min kategori med skor dårå! Här är 2 skor som skulle sitta fint på förtterna så här inför våren! Don't you just love them!? Är ju så mycket roligare med skor nu när snön och kylan är borta! Så snälla ge mig!

Have2Have just know what i have 2 have!

   

Av Sandra Håkansson - 20 april 2010 23:03

Hallå där köp BlåBär!

Satt nyss och kollade runt på FaceBook och hittade gruppen Mayas Berättelse. Det är en hemskt berättelse om hunden Maya som beslagtagits av Polisen och fått det hemska beskedet att hon ska avlivas men av HELT fel anledning! Jag tycker att ni alla ska gå med i gruppen och stödja Maya, hennes valpar och matte. Det här får bara inte hända!

Här kan ni läsa Mayas Berättelse http://djurensjurister.se/maya.php


Från en hemsk sak till något lite roligare kanske :) Jag har lärt mig spela trummor :D Fattar ni hur grymt det är då!? Stoffe har ju fått hem ett sånt här elktriskt trumset så han kan träna här hemma då vi inte kan ha ett riktigt set då vi bor i lägenhet. Så efter några öl i fredags så skulle jag lära mig! Haha! Till en början lät det ju skit och man märker verkligen att kroppen styr sig själv. Men nu ni! Nu kan jag :D Så give me the sticks and i spelar tills jag dör! Hahaha! Apkul! Så nu ska jag bli proffs! Bäst bäst bäst! Sen så kan Travis Barker och alla andra kända trummisar hoppa åt sidan för här kommer jaaag!


Imorgon ska jag börja träna :D Har ju sagt det länge nu men imorgon smäller det! Ska hänga med Lisette på Friskis och sen så ska jag och Stoffe träna i Bosvedjan hädanefter! Beach 2010 här kommer jaaag :D Äntligen! PEPPAAAA!


Hejja!


Snart så äre tvärtom ;D  

Av Sandra Håkansson - 16 april 2010 19:21

Hallå i lådan!

Fint väder vi har haft de senaste dagarna:) Solen skiner och tussilagon ploppar upp överallt! Som ni ser har jag haft bloggtorka och då har Stoffe fått skrivit lite :) Jäkla bra saga han skrev ;D Vilken inlevelse man fick!

Idag så har jag jobbat. När jag skulle gå och kissa på toa (vart annars kissar man) så tro på fan att det kommer en jävla silverfisk springandes! Jag får panik! Hatar ju allt som har med små kryp att göra. Så när jag sitter där och sprattlar och inte kan resa mig upp med risk att jag pissar ner hela golvet inklusive mig själv så stampar jag tillslut ihjäl det lila äcklet! Inte så mycket att få panik över kom jag ju på senare med tanke på att den är ca 1cm lång, hahaha! Idiot man är ibland. Men alla har ju sina fobier. När jag kom hem så tog jag med mig hundarna och gick bort till Lisette som följde med mig på en lång prom! Skönt nu när det är vår men fan vad det blåste :O Igår hade vi stor städning här hemma och nu är det skinande rent och äntligen funkar min älskade dammsugare igen :D Ska dammsuga varje dag! JÄMT JÄMT JÄMT!

Snart så kommer Jonas hit och då ska vi hem till han och sen tillbaka hit för att sedan sitta här hemma och dricka några kalla med några kompisar :) Kanon tycker jag! Nä nu ska jag inte tråka ut er mer!

Slänger ut en liten serie jag gjorde med mitt möte med silverfisken! Hahaha!

Enjoy ;D

 

Av Sandra Håkansson - 16 april 2010 02:42

det var en gång en gubbe, som vaknade ur sin säng, när han reste sig upp slog han huvudet i sänglampan, så han kastade sig bakåt och skrek, saateee! han reste sig upp och slog huvudet igen på samma ställe och åter igen kastade han sig bakåt och skrek, han satt sig på sängkanten, denna gång så slog han inte huvudet, han tog fram sin pipa ur nattduksbordet och en ask tändstickor och tände, det gick inte riktigt att tända, då sa gubben, - men det va då en segen pipN, han fick fyr och stälde sig upp för att gå till köket, då snubblade gubben på ett hårstrå och drog en frivolt fram till fönstret där han bröt ansiktet på en vas, SLUT / stoffsaN

Av Sandra Håkansson - 15 april 2010 00:45

jahapp, stoffsaN här IGEEN! nu vart ni glada va? ;D jadu tisdagen, vart det ut till matfors och anglade med ante o simdog, när vi var som mest spända på att det skulle flagga så vart andreas med barn, bögjävel, sedan kom kungen springandes efter iskanten naken. äh, skitsamma


6 gäddor vart det, sliten så innin hela eftermiddagen.


idag så var jag med jonas lillie o davve, får ut till deltat för att dra några vår gäddor men vart inte ett piss för isen låg ju kvar!

 vart till att åka till pizzeria favorit, var rätt gods pizzor där men det tog ju såklart inte Cleopatra, finns det ingen pizzeria som gör.


sedan får jag och repade med grabbarna, träna inför spelningen på lördag, den kommer vara på Opalen i kvissleby, kom och kolla och rösta nu,

efter det for jag hem, mår riktigt dåligt i kroppen, ont i kuken har jag, ont i skallen och ont i magen, Men nu jävlar tror jag kolvarna måste bytas, även fast man är järnmannen så måste jag servas ibland, precis som alla andra krigsmaskiner, men det lär ju min älskade sandra kirra på ett kick, bara hon stryker sin hand på mig känns det redan bättre,


så just nu sitter jag här i soffan med min flicka och ska kika lite bear grylls medans vi väntar på att en film ska bli klar,


hoppas jag mår bättre imorrn iaf, inge roligt det här, har jävligt dyra, Ruuiiktigt jäävla dyra reserv delar till min kropp.


Avslutar väl med att säga till dig sandra som alldeless strax kommer läsa detta, eller det gör du iof nu ;D att jag älskar dig, fruktansvärt mycket, dig kommer jag hålla hårt i, RIKTIGT jävla hårt i, nu när du läser det här kommer du förmodligen flina, kanske att du kommer kolla på mig till och med, vem vet :D:D men le med sockerskålarna kommer du iaf göra, haha :D

PS, fantasierna, tänk på dem, fantasierna, (L) puss på dig


Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards