PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Sandra Håkansson - 1 februari 2013 17:24

Ey!

Nyss kommit hem efer att ha varit på gymet :) Duktig jag känner mig! Var tänkt att axlar och mage skulle köras idag men eftersom jag vart ensam så körde jag cardio till mina ben (som redan är död efter benpass) dog ännu mer. Sen stretchade jag ut dom ordentligt vilket var jävligt skönt fast jag skakade som ett lite löv påväg hem upp för mördarbacken. Gick inte många knopp upp för den kan jag lova. Får se om det blir axlar och mage imorgon då :)
I Onsdags så var jag ju ut till söta Mirja på ön och fixade till naglarna. Så nu känner man sig fräsch och fin ute fingerspettsarna må ni tro ;) Vad händer ikväll då? Sola? Svulla? Se film? Ingen som helst aning. Så jag är nog öppen för förslag med andra ord. Nu ska jag trycka i mig tacos och bara slappa iaf. 

Och så vill jag säga ett stort GRATTIS till stoffes finaste farmor


 

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards