PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Sandra Håkansson - 4 februari 2013 17:22

God eftermiddag då!

Idag vart det inte alls som jag tänkte att det skulle bli. Skulle gymma på morgonen men icke! Så blev det inte. Så jag gick ner senare och körde cardio och stretch. Snabba ryck blev det mad andra ord. Imorgon däremot ska jag va där kl 10 redan. Har kollat på en tjej som är så snygg som Stoffe visat mig så tänkte väll testa på en av hennes tränings scheman och se hur det går. Kommer ju inte bli som henne direkt då det lär ta ca 2 år (för mig hela livet) men va fan lite trim må jag väll kunna bli tyck jah! Sedan kl 12 går jag vidare till robban och låter han sticka nålen i mig! Tjohooo ;D Efter det är det dans dax igen vilket blir till att ta det lungt och inte gnida sig så det blir infektion och så.

Förresten nu när jag sitter här ska jag berätta en sak som gort mig så arg! SKORNA! Jaaa! Skorna jag beställde kom ju i fel storlek. Mailade dom direkt och nu i fredags får jag ett mail om att dom jag fick var sista paret! HALLÅÅÅ!? Märkte ni inte det innan!? Så nu har jag bett dom kolla om dom har likadana fast svarta kvar istället. Blir tokig! Hatar att vänta på saker och spec när det blir så här fel. Uppdatera sidan kanske era nollor?!?! Pfft! 

Nä, inga sura miner! Ska ju bli världens lyckligaste människa jah har jag bestämt! ;)


Av Sandra Håkansson - 4 februari 2013 12:14

Tack snälla Sheena som knäppte bilder på mig och knåpa ihop en fin header. Här är Sheenas privata blogg http://sheenalindberg.tumblr.com/ och hemsida http://sheenalindberg.portfoliobox.me/:)

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards