PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

Bakat och så!

Av Sandra Håkansson - 11 mars 2013 15:57

Hej hopp!

Sitter här i soffan och mår inte alls bra! Jag som var så taggad för att gå på gymet och så kan man inte sova på nästan hela natten för det käns som spyan ligger och guppar i halsen. Magsjuka tänkte jag *PANIIIK* men inte det! Mår fortfarande illa men eftersom jag inte spytt än så kan det väll endå inte va magsjuka tänker jag!?

Kanske något jag ätit då?! Hmm ja det tål att tänkas på det där. Men gymet får nog vänta tills imorgon. Skulle ju köra ben stenhårt tänkte jag men käns inte så kul om man inte kan ge allt. Får helt enkelt ligga här i soffan och knappa på.

Helgen har varit fruktansvärt lugn igen. Fick fin besök av Bea och så blev det spelkväll med Vicky och Jonas. Bakat har jag också gjort må ni tro! 2st sockerkakor med äckligt god glasyr och kokos och några LCHF frallor! Dom kan jag rekomendera. Super lätt att göra och snabbt går det också. Hittat receptet på Jillsmat.se, hon verkar ha mkt gott den där Jill! Sockerkakorna finns det inte en smula kvar av heller. Han som inte alls gillar sötsaker fick en knäpp och åt upp minst 1 och 1/5 själv! Jag höll på att smälla av jag! Snacka om socker schock människan lär ha fått! Crazzzy! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 20:21


Tänkte tipsa er om något väldigt gott och nyttigt. Hemmagjord yoghurt! Att jag inte kommit på detta förut! Inte för att jag lär va den första men endå ;)  Så enkelt och så gott! det enda ni behöver är Turkisk yoghurt (eller liknande) och bär som ni s...

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 18:38

Hej hej! Tänkte bara visa er vad jag fick i påskägg för er som varit nyfiken! Jag är ju så fruktansvärt seg på att skriva och knäppa kort här så nu är det väll dax. Av Stoffsan fick jag alla badkläder jag la ut här för ett tag sedan. Bilderna är bä...

Av Sandra Håkansson - 3 april 2013 19:51


Ni har väll inte glömt att rösta idag IGEN!?!?!? Ni MÅSTE rösta VARJE dag! http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805     ...

Av Sandra Håkansson - 2 april 2013 17:38


RÖSTA PÅ MIN BURGARE VÄNNER OCH OVÄNNER!!!!! :D http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805   ...

Av Sandra Håkansson - 21 mars 2013 22:33


Hej hej! Har inte skrivit något för det har helt enkelt inte hänt nå som vanligt ;) Måndagen vare ben på schemat och fy fan vilken pissig dag. Kände mig ofokuserad och inge peppad alls. Ont hade jag som fan i benpress, böj och utfall så då vart j...

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards