PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Sandra Håkansson - 6 februari 2013 17:11

Hellö!

Idag gick jag ner och tog en sväng på gåbandet innan det var dax för det jag hållt lite secret sådär;) Träningsvärken är hemsk idag. Jag går som en pensionär och muttrar och har mig. Jag som inte körde så hårt alls igår. Tyckte jag iaf!

Men men det är väll bra att det tar :D Som sagt som sagt så gjorde jag något idag som jag trodde jag skulle dö utav med tanke på att jag är livrädd för sprutor!

Jajjemen! Jag snackar förstoring av läppar. Fick ju ett presentkort av Sandra och även av Stoffe på Excelente i julas så idag tog jag tag i saken då. Nu när ni läser det här så poppar det väll upp en badanka i era huvuden men jag kan lungt säga att så är icke fallet. Livrädd som jag var med nerver på utsidan av skinnet satt jag där fnittrandes och typ döendes. Men det gick jätte bra. Och fort! Stoffe fick jag hålla i handen och sen så blunda jag hela tiden så jag slapp se skiten ;P Svullnaden la sig fort och inte ett enda blåmärke fick jag. Så nu äre lite plut men inget som någon kommer peka och skrika rätt ut att "HON HAR FYLLT LÄPPARNAAA". Så no ducky people, just a little plut ;P Bra svengelska där!

Här är två bilder, dom är sämst som vanligt men vad gör derå när man endå inte är en kändis;)


   

Dom små prickarna vid varje mungipa stack han hål med en lite trubbigare nål och sedan stack han in den långa nålen igenom dom hålen och fyllde ut med restylane. Detta sätt gjorde han på för att undvika så mycket stick som möjligt och säkert även därför jag slapp blåmärken :) Sen klämde han och kände litte åsså vare klarre. Givetvis fick jag bedövningssalva innan. 

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards