PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Gone for awhile

Av Sandra Håkansson - 21 februari 2013 23:46

Hej hej!

Har glömt bort att skriva här helt och hållet. Så vad har hänt sen sisst då tro?! Bara det vanliga vågar jag påstå.

Träningen går bra och jag tycker mer och mer om det för varje dag som går :) känns som om det börjar bli som en rutin nu mer och det gillar vi! Vore ju sjukt trist om jag bara ville grina varje gång jag ska dit. Men varje dag med ett leende på läpparna, tjihoo! Och så har jag faktiskt ökat mina vikter med några kg sen förra veckan så det var också skoj. Men jag tänker inte säga hur mkt för så jävla svag är jag hahahaha!

Sen så trivs jag faktiskt kanon bra nere på Star. Det är super trevlig personal och dom som tränar där är och stört skön så än så länge är allt bara + :D

Igår följde jag med Alexandra till stallet också. Fick rida lite på den där söta som jag inte kan komma ihåg namnet på! Men gulle plut mule säger jag bara. Så söt så! Och tjock! Hahaha! Åkte även upp dit idag för att hjälpa Alexandra lite och så hoppade jag upp en sväng och AJ AJ AJ! Min röv! Bara av den lita turen jag tog igår hade satt sina spår i min rumpa må ni tro. Sjukt att man kan få så olika träningsvärk på samma ställe typ men bara av att göra olika saker. Och ni som tror att ridning bara är att åka med kan jag bara säga PFFFFT åt. FET GLÖM! Allt hästen gör äre ryttarn som ser till att den gör. Minsta lilla steg och minsta lilla rörelse. Här äre från knopp till tå vågar jag och kan jag påstå. Åååå är sugen på att va medryttare på någon pålle. Får se hur det blir med den saken.

Jaja nu har jag skrivit en hel del strunt va. Imorgon så kommer Stoffes släkt (pappas sida) och firar honom. Jag har stått och förberett tårta som vi ska bjuda på imorgon nu ikväll. Har fått för mig att man ska slänga på gegget/fyllningen kvällen före så det får gotta till sig över natten!?!? Får se hur det blir, om folk blir nöjd och glad eller spyr rätt ut. Kanske får åka och köpa nå bullar som backup ifall det går och helvete! 

Natti natti ;)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 20:21


Tänkte tipsa er om något väldigt gott och nyttigt. Hemmagjord yoghurt! Att jag inte kommit på detta förut! Inte för att jag lär va den första men endå ;)  Så enkelt och så gott! det enda ni behöver är Turkisk yoghurt (eller liknande) och bär som ni s...

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 18:38

Hej hej! Tänkte bara visa er vad jag fick i påskägg för er som varit nyfiken! Jag är ju så fruktansvärt seg på att skriva och knäppa kort här så nu är det väll dax. Av Stoffsan fick jag alla badkläder jag la ut här för ett tag sedan. Bilderna är bä...

Av Sandra Håkansson - 3 april 2013 19:51


Ni har väll inte glömt att rösta idag IGEN!?!?!? Ni MÅSTE rösta VARJE dag! http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805     ...

Av Sandra Håkansson - 2 april 2013 17:38


RÖSTA PÅ MIN BURGARE VÄNNER OCH OVÄNNER!!!!! :D http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805   ...

Av Sandra Håkansson - 21 mars 2013 22:33


Hej hej! Har inte skrivit något för det har helt enkelt inte hänt nå som vanligt ;) Måndagen vare ben på schemat och fy fan vilken pissig dag. Kände mig ofokuserad och inge peppad alls. Ont hade jag som fan i benpress, böj och utfall så då vart j...

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards