PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg under december 2010

Av Sandra Håkansson - 30 december 2010 23:12

 

Av Sandra Håkansson - 30 december 2010 19:22

Hej svjes!

Nu har vi fått ny dator och internet med så nu kan man återgå till att sitta här tills ögonen går i kors. Fy fan vad jag ska snoka HAHAHAHAAAAA! Det gör ju alla. Vi har endast FB för att kunna snoka. Säg inget annat! Prata kan man göra på msn! ;D

Så vad har hänt då. Det är ju ca ett år sedan jag skrev tror jag!?

Imorgon så är det nyår! Kort sammanfattning på det då.

- För mkt god mat med såser i mängder

- Bubblor i alla dess former smaker

- Vänner

- Raketerrr!!!!

- Och självklart bara en massa tok och kärlek :)


Mkt bättre än så blir det nog inte. Tror det inte kan bli bättre heller!

Annars så kom våran nya granne upp på igår. Skit härlig kille från sthlm,

Får se om han hakar på oss imorgon! Hoppas :P


Ja men det där var ju en början iaf! Fortsätter att uppdatera sen eller imorgon!


Later!

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards