PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg under februari 2010

Av Sandra Håkansson - 23 februari 2010 23:42

Men hööua vad kallt det är ute!

Idag så har jag gått till och hem från jobbet och det var inte spec roligt kan jag meddela. 20- dit och när jag kommer hem så ser jag att det är 25- :O

Tror ni inte jag känner mig som en riktig viking nurå ;)

Inget kan ta död på Håkansson! Jag spottar ModerNatur i ansiktet, TVI!

Tog även Tyson med mig upp till Bosvedjan där jag är och jobbar då. Lämnade han hemma hoss Eva-Lill som inte var hemma och när jag ska gå och hämta han när jag har slutat vare ju bara att ställa sig och puttsa golv! Han hittade ju självklart en påse full med sopor att slita upp och gegga runt med så allt var som klister på hela köksgolvet. Efter allt var upp plockat och bort torkat så gick vi hem och tog en kaffe med Pierre. Satte fint den koppen med tanke på hur jävla kallt det är. Tror fan det drar kallt mellan benen på mig än ;P Imorgon så blir det till att gå igen men då ska jag se till att ta fram Mr långkallsong! Stack ju om skinkorna till och med när vi gick.

Om ni undrar varför jag går så kan jag ju tala om att Stoffe och jag har slarvat bort min enda bilnyckel då jag för ca 1 år sedan slarvade bort den andra :) APPLÅDER!! Tackar, tackar! Inga autografer tack, only on Fredagar!

Nä nu ska jag kolla om jag hittar något att käka och ta en lång varm dusch!


Keep on rollin XD



Av Sandra Håkansson - 23 februari 2010 02:56

Tjena alla MonsterDiggare!

Hahaha!

Idag har jag varit på bio med Malin. Såg Shutter Island, inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Inte direkt bio värd om jag säger så!

PopCorn och Cola vart det i stora mängder iaf.

Lär pissa och skita Popcorn och Cola i 1 vecka eller 2 eller ska vi kanske säga 3!?

Eeeh..

Vet inte vad jag ska skriva riktigt!

Tröck nyss i mig några PrinsKorvar iaf. Stoffsan lagade nattmat :P

Äääh! Nu lägger jag ner! Har inget vettigt att skriva om endå!

Stoffe är en BajsKorv :D


Natti!

Av Sandra Håkansson - 18 februari 2010 20:45

Hey sexy!

I'm back on the track! Jag har märkt att jag suger på att uppdatera. Skärpning med omedelbar verkan!

Så vad har hänt då?!

Jag har fått jobb! :D De ni! Så nu jobbar man med att sälja TV, bredband och telefoni inom ComHem!

Annars så jag kan ju ta och tala om att min Älskade älskling fyller år idag :) 20ÅR!

HIPP HURRAAA!

Idag så har Stoffes familj från hans Pappas sida varit här. Och senast igår så kom ju den där lilla paniken med att vi måste städa. Så full fart med det och slog huvudet i kudden kl 05.00 Kanon! Upp 10.00 imorse då för att hämta smörgås tårta och fixa lite andra saker. Hemma igen vid 12 tiden och städa städa mer. Kl blir 13.30 och vi skulle möta upp Stoffes Farmor, Farfar, Faster och Kusin 14.00, in i duschen och typ skvätter vatten hejvillt och hoppas på att lukta lite gott iaf ut ur duschen och på med ansikte (smink) och fixa håret. Ner till bilen och möter upp folket och så hem igen.

Här kommer den bästa delen! Har varit hungrig som fan så det är nära att man har börjat tugga på första bästa arm som kommer i närheten av munnen och nu får vi äntligen äta smörgåstårta! Ganska nöjd, oja!

Satt som en smäck i kistan. Efter några timmar åker dom hem och jag drar iväg till Birsta för att leta en present till Stoffe. Har haft all tid i världen innan att köpa något men inte det nej. Ingen aning om vad jag ska leta efter så till slut efter ett maraton mellan olika affärer så lyckades jag skrapa ihop 2 halsband, 1 armband och en t-shirt. Självklart ett litet gulligt kort också och en valfri restaurang att käka på någon dag. Kanon!

När jag kommer hem igen så har det kommit fler folk, Ingemar och Julia. Och innom kort rammlar även Pappa Stefan med Anna och Felica in :) Mera paket och ännu mer smörgåstårta! JAG DÖR! Så nu ligger jag här brevid en snarkandes pojkvän och försöker hålla ögonlocken öppna själv.

Imorgon så får vi se om det blir jobb eller ej. Blire inte det så blir vi upp plockade här hemma runt 16 tiden och sedan allnight long med firande med vänner :D

Hoppas på det! Hejja hejja!


Smell you later suckers!


  Älskar dig Hjärtat mitt!

Av Sandra Håkansson - 9 februari 2010 00:10

Halloj!

Då har det varit lite brist på saker att skriva om igen då jag fortfarande inte kan lägga upp dom bilder jag har och vill skriva om.

Idag har jag varit med Hälen på Birsta och shopat loss och tagit en fika på Wayne´s :) En semla och chai latte vart det, mumma!

Vi satt och snacka lite skit och kom då in på alla kändis bloggar (tror hela dagen har handlat om det).

Måste bara påpeka Kissie igen! Hon som alltid tar Taxi överallt för jag menar, vem åker tunnelbana och buss när man har råd med annat!? Enligt hon själv då alltså.

Och så händer det igen! Tabbe 2! Hon lägger ut en bild från sitt fönster och berättar om hur less hon är på snön osv.

På bilden finns även en buss med där hon har skrivit -Bussen jag brukar ta..

Ok!? :O

Du åkte ju inte buss!?

Fortfarande så tycker jag inget illa om bruden alls men man kan ju fundera på om det kanske är Kissie som åker Taxi och kanske Alexandra som tar Buss!?

Ingen aning, eller så har hon helt enkelt blivit hjärntvättad! Vad vet jag!

En annan sak om henne är hennes nya bröst! Bara + till dom tycker jag :)


Jaha vad annars då!?
Man kan ju tro att jag har så tråkigt liv att jag bara måste snacka om de andra.

Så är det inte men kan ju inte sticka undan med att det är förjävla roligt att skriva om andra och påpeka lite fel här och där :P Ingen är ju perfekt!

Och det är ju i och för sig inget skitsnack heller!? bara ren fakta!


Tillbaka till mig själv då!

Ridning idag och när jag kommer hem så vart det en dusch och umgås med Stoffe, Robin och Alex över några mackor :) Trevlans, trevlans!

Nu ska jag nog lägga mig och slå på en rulle medans Stoffe lär somna som en stock på engång!


God Natt!
ZzzZZzZzzz.....

 


Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards