PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg under mars 2012

Av Sandra Håkansson - 22 mars 2012 16:02

Hej hej!

Nyss kommit hem från jobbet och kollar runt lite om någon ska hänga med ut och gå. Ser mörkt ut så jag och Tila får gå själv! Kollade även igenom klippet när Sipan hoppar på Amandus! Jag blir bara så jävla förbannad varje gång jag ser han. Har till och med gett fan i att kolla vissa gånger för så fort jag ser hans jävla tryne så brinner det för mig. Och varje gång han öppnar käften så vil jag kasta ut TVn igenom fönstret! Nu kan jag iaf börja se varje dag igen då han har åkt ut!!!!!!! Fatta min lycka! Jag hoppar upp och ner och skriker som Björn Ranelid på Mello typ haha! Så jävla bra BigBrother! Ut med liken och in med nå fräscht bah! Äntligen slipper man höra den där jävla gojjan! "Tycker du inte om när jag gör så så gör jag det bara ännu mer" bla bla bla! GAAAAAAAAH! Dö tänker jag lite kanske!

Måste iaf kolla på reprisen kl 18 ikväll då jag inte tittade igår. Måste få se hela bråkat och den idiotens totalt ur blåsta jävla resonemang! Hoppas dom tar in någon rolig nu efter detta :) 

Nä! Nu går jag! 



   

Av Sandra Håkansson - 16 mars 2012 18:16

Ja det kan man lungt säga! ÄNTLIGEN! Och våren bara kommer fram mer och mer och vår känslorna bara kryper i kroppen. Love it! Även att Sibell åkte ut sist i TopModell. Det trodde jag faktiskt inte om jag ska vara ärlig. Och som jag skrev tidigare i ett inlägg, B or G, så var ju rätt svar B. För er som inte förstått så står B för boy så ja, tjejen är en dude! Inget mig emot alls! Fränt ju! Men trodde det faktiskt skulle komma fram under programets gång :o jaja!


Ha en trevlig fredag alla!


 

OJ!

Av Sandra Håkansson - 13 mars 2012 15:29

Ja det kan man säga! Nu glömmer jag bort det här igen. Hugaligen! Jaha vad har hänt då!? INTE ETT SKIT ska jag säga! Har bara varit sjuk i typ 2 veckor. Kult liv! NÄJ! Nä jag går ut med Tila nu jag. Och ni som ser det här! Köp dessa åt mig, OK! Själv måste jag lägga mina egna pengar på massa skit! Tvi...



   

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards