PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Sandra Håkansson - 10 februari 2013 18:15

Som rubriken lyder är jag inget annat än trött! Orkar inte ett dugg gör jag! Skulle ju träna idag eftersom jag inte gjort det sen fredags men jag orkar inte! Kan knappt hålla ögonen öppen ju:( piss!

I fredags åkte hem till Elin och kikade in hennes nya lya och satte upp hennes påle. Så nu kan hon svinga runt bäst hon vill i köket av alla ställen ;)
Igår kom Sheena bort och kikade på mello (som rent ut sagt sög), drack nå glas vin, svinade massa gotta och knäppte kort. En trevlig och otrooooligt lugn kväll men mycket prat och skratt. Så denna helg tackar vi för även om jag vill ha min ork tillbaka snarast då jag starkt börjar fundera på om jag ska spänna upp ögonlocken med silvertejp eller så.

Här är ett smakprov på ett armband regnbågs snöret jag köpte. Jag gillar det :)

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards