PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Sandra Håkansson - 13 februari 2013 17:43

Vill ha från www.ginatricot.com


    



Av Sandra Håkansson - 13 februari 2013 11:29

Hallå jah!

Igår vart det extrem träning och ja det känns idag. Pole vid lunch, gym direkt efter och ca 1 timme efter det så vare pole igen. Så idag vilar vi! Anna var med och testade på pole på morgonen och hon var super duktig :D Så stolt så!

Alla borde testa någång tycker jag! Antingen hatar man det eller så älskar man det! Oftast älska ;D

Jaja! Imorgon är det alla hjärtans dag! En dag som många tycker om och även många som hatar då de tycker att det är ett sätt för företagen att tjäna en massa pengar på. Visst, så äre väll fast å andra sidan kan man ju slänga alla andra "högtidsdagar" i den högen också då. Allt handlar oftast om pengar även om inte alla tänker på det.

Men iaf! Jag älskar väll allt som får en vanlig dag att sticka ut lite. Man har lixom något att se fram emot lite extra och det blir inte bara: Imorgon är det Torsdag... Näh för imorgon är det Alla hjärtans dag! Se så mycket trevligare det låter :) Denna dagen går alltså i kärlekens tecken. Och man ska va med sin pojk/flickvän och bara va så där extra kär lixom ;) Kanske ge en present till och med. Men vad ska man ge då? Det är as svårt. Jag tycker inte att man behöver ge presenter utan man kanske kan gö något mer utöver den vanliga dagen. Tex laga något extra gott till middag och tända ljus. Kanske till och med lägga upp maten format som ett hjärta eller så. Gö en efterätt! Tänd ljus i sovrummet och ge din hjärtevän en massage. Ja man kan göra mkt! Vill man Endå ge en present så behöver inte det heller vara något märkvärdigt. Den klassiska rosen funkar alltid eller det söta godiset. En nallebjörn med ett fint budskap på. Eller mina favortier som hänger med ett tag, tex smink och underkläder som går i rosa/röda färger. Har man nyss fått upp ögonen för någon så är väll ett blombud eller liknande perfekt att göra någon glad :) Och har man ingen pojk/flickvän så har du väll endå en bästa vän att va lite extra gullig mot  


 




Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards