PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Direktlänk till inlägg 21 mars 2013

Dålig vecka!

Av Sandra Håkansson - 21 mars 2013 22:33

Hej hej!

Har inte skrivit något för det har helt enkelt inte hänt nå som vanligt ;)

Måndagen vare ben på schemat och fy fan vilken pissig dag. Kände mig ofokuserad och inge peppad alls. Ont hade jag som fan i benpress, böj och utfall så då vart jag bara förbannad. Trots dålig dag så fick jag träningsvärk baksida lår iaf. En klen tröst ;) Tisdag kom mitt illamående tillbaka så då blev jag hemma hela dagen. Som tur va fick jag fin fint sällskap av Sandra som fixade barret på mig och myste på med mackor och TV tittande :) Igår körde vi armar! Låg på bra jag och Elin! Lite snack och vila och bra fokus istället. Körde lite benböj då också för att kompensara piss måndagen och kände att det fortfarande gör ont. Störande! Gick därifrån nöjd och trött endå ^^

Idag vart det axlar och mage! Axlarna var steeel vilket beror på att vi/jag är sämst på att värma upp. Magen går väll alltid bra, man kräks nästan! 

Imorgon äre fredag och då ska jag på partaj. Ska möta gammla och nya vänner så vi får se hur det slutar! Mer om det då! 


Och Stoffe! Det här är till dig! I mitt påskägg vill jag ha det här :D Oki!? Allt finns på Gina! Så nu litar jag på dig att du fixar det här ;)

 

 
 
veronica

veronica

26 mars 2013 21:44

Haha, jag lovar! :D eventuellt blir det inflyttningsfest om inte allt för länge :)

http://veronicarajala.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 20:21


Tänkte tipsa er om något väldigt gott och nyttigt. Hemmagjord yoghurt! Att jag inte kommit på detta förut! Inte för att jag lär va den första men endå ;)  Så enkelt och så gott! det enda ni behöver är Turkisk yoghurt (eller liknande) och bär som ni s...

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 18:38

Hej hej! Tänkte bara visa er vad jag fick i påskägg för er som varit nyfiken! Jag är ju så fruktansvärt seg på att skriva och knäppa kort här så nu är det väll dax. Av Stoffsan fick jag alla badkläder jag la ut här för ett tag sedan. Bilderna är bä...

Av Sandra Håkansson - 3 april 2013 19:51


Ni har väll inte glömt att rösta idag IGEN!?!?!? Ni MÅSTE rösta VARJE dag! http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805     ...

Av Sandra Håkansson - 2 april 2013 17:38


RÖSTA PÅ MIN BURGARE VÄNNER OCH OVÄNNER!!!!! :D http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805   ...

Av Sandra Håkansson - 14 mars 2013 22:45

Hade så tråkigt så Vobban skickade 100 frågor till mig att svara på! Eftersom det tog en stund så kan jag ju lika gärna slänga ut dom här! 1. Namn: Sandra Linnea Madelene Håkansson 2. Ålder: 21 (igen) 3. Född: Ja jag anatr att jag är det eft...

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards