PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Sandra Håkansson - 1 april 2010 20:58

Kuckilikuu!

Nu är vi hemma igen efter middagen med Mamma, Pappa, Syster och Jess. Fyyy vad mätt jag är. Magen hänger ut, hahaha! Men klart värt det :) Hundarna fick även med en låda med rester! Jag fick ett PåskÄgg med massa karra och en tröjja av syster <3 TACK!

Slänger upp lite bilder!



     

           

Av Sandra Håkansson - 1 april 2010 14:17

Glaaa Påsk på er alla!

Idag ska jag och Hjärta åka hem till Mamma och Pappa och käka påsk middag :D

Gööött! Äggar och sillar och jansson :D Mmmmm! Dreggel!

Senare ikväll ska vi nog åka hem til Micke och hjälpa han att få ordning hemma. Han Flyttade nämligen ifrån mig i förrgår :( Undra vad man får för skitstövel till granne nu då! För övrigt så har Davve sovit här inatt. Vette fan om jag måste skicka hem han snart innan han skiter på sig ;D HAHAHAHA! Kanske var den där Pizzan han nyss tryckte i sig. Vem vet! Luktar satan!

Även att det var Lilla JönssonLigan tidigt i morse :D Kornflakeskuppen!

Lysande ;)


Ha en bra dag!


 

Är det så här PåskÄggen blir till!?

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards