PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Sandra Håkansson - 8 april 2010 01:14

God Natt!? :o

Ja inte äre God Kväll iaf med tanke på hur mkt klockan är! Sitter och kollar på Extrem överlevnad medans jag snattrar lite ;) Hjärtaaas favvo program!

Idag har vi varit hos Eva-Lill hela dagen och hjälpt till att städa lite, vika kläder, skruvat ihop en sängmöbel, handlat m.m Vart även bjuden på go mat! TACOS ;D Yummieee! Efter det så åkte jag iväg och red. Jäkla pass idag då! Trodde jag skulle tuppa av innan vi var klar! Puh! Så när vi kom hem tog jag en skööön dusch och käka lite mer mat :P och sen blev det soffan, film och Extrem överlevnad som sagt! Ska se en till film när programmet är slut :) Får se om man klarar av att hålla locken öppna!

Annars så har det inte hänt så mkt mer idag. Heeelt lugnt!

Nu ska jag mysa ner mig med Stoffsan min och uggla lite! Sov gott!


Over and out!

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards