PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra Håkansson - 21 januari 2013 10:52

Morning!

Har inte varit vaken spec länge så än så länge har det inte hänt nå spännande! Kikade in på GinaTricots hemsida och hittade en hel del som jag gärna skulle klicka hem :)


 

Av Sandra Håkansson - 20 januari 2013 12:38

Hej hej!

Nu är snart helgen slut och alla går tillbaka till sina vanliga rutiner. Denna helg har varit kanon! Tommy kom till mig i fredags och drack vin och senare tog vi en sväng på stan. Träffade inte så många man kände, fast det är ju helg innan lön så.

Igår så kom Vicky hit och vi hade räkfrossa! Mmmmmm! Var så gott så jag trodde jag skulle dö! Räkor i massor, färskt gott bröd och enmassa egengjorda dressingar som man skulle kunna äta med sked bara dom. Självklart vart det massa snarra på det också och lite film :) Helt kanon kväll!

Har ju även världens sötaste Casper här som har sovit över! LillGrisen, så jäkla rolig hund. Sover med tungan ute så den blir alldeles torr, snarkar för hela huset och gosar mer än nån annan här :) Han behåller jag!


   

Av Sandra Håkansson - 18 januari 2013 15:42

Tänkte göra en repris från 2011s halloween och slänga upp bilder på smink jag gjorde denna halloween (2012).

Hittar för stunden bara bilder på Vicky, Jonas & mig själv men ska snoka fram mer en annan dag. 

Jonas körde på samma som förra året och Vicky fick kompa han som zoombie girlfriend :) Jag själva var en docka!

En trasig sådan eller bara jävligt elak ;D


     

Av Sandra Håkansson - 17 januari 2013 22:00

Kom ju på här att jag kan visa bilder på små kissabarna vi fick i somras :D

Busan skrek ju här i våras så jag trodde jag skulle strypa hon, så ut åkte hon och 5/6 veckor senare funderade jag om hon hade svalt ett bowlingklot eller om hon bara va så där jäkla rund och fin. 

Skyll mig själv som släppte ut hon för den 12/6-2012 så ploppar de 4 gulligaste små bollar jag någonsin sett ut.

3 flickor och 1 pojke vart det. Åååå gud vad söt dom va! Dör lite när jag tänker på det ^^,

Tila (hunden) vart extra mamma och tyckte att dom var typ hur bra som helst. Och dom tyckte nog hon var lika bra!

3 stycken flyttade hemifrån när dom va 12v gamla och en behöll vi såklart

Alla barna hamnade hos kanon bra hem och vi känner alla som har dom så vi har även turen att få se deras uppväxt :) 

Så Whiski, Sally, Tiger och Pebbles(våran), här har ni några bilder på dom! 


      

         

Av Sandra Håkansson - 17 januari 2013 21:41

Ja men halloj!

Är så fruktansvärt uttråkad denan torsdag och inget roligt hittar jag på datorn heller så då kom jag ju på att jag har ju faktiskt en blogg jag å! Helt fantastiskt ;)

Så nu har jag bläddrat lite här och ska se om jag kan uppdatera om nå skojsigt från den senaste tiden.

Såg att jag hade lagt ut lite bilder från poledance och där var första gången jag släppte händerna och var "upp och ner". Trots upphåll pga operation och sommar (då man bara glassar) så har jag hunnit utveckla mig själv rätt bra tror jag.

Har hunnit utbildat mig till PoleDance instruktör och även hunnit jobbat med det lite :) det är jag stolt över måste jag enda säga! 

Har hunnit med att göra massa armband och även sålt en hel del, dom har även varit uppskattade presenter :)

Lita Spikes har har bott hos mig och prytt mina fossingar sedan i sommras.

Hahaha ja vad ska jag säga...

Ska snoka fram lite bilder och komma på något bättre att skriva om men nu har jag iaf hittat tillbaka.

Inte fy skam det heller ;)

Hörs sen eller en annan dag!


Tjarå!




Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards