PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra Håkansson - 26 januari 2013 20:58

Tjenixen!

Som rubriken lyder har jag faktsikt inte sysslat med annat (igår och idag) än shopping och städning! Igår medans jag vänta på att Elin skulle komma ut till Birsta så gick jag lös rätt så jäkla bra helt själv på IKEA så när Elin väl kom och mötte mig typ "släpade" jag den där gula påsen efter mig full med prylar. MEN! Bra prylar! Mötte även upp Stoffsan och Davve inne på BirstaCity och där blev det ännu mer shopping men av kläder då. 

Även att jag köpte en pyamas! Ett helt set! Hahaha, kände mig lite löjlig när jag stog där i kassan med rosa små björnar på men nu kan jag mysa på här hemma till 100% 

Igår kväll vart det film. Ena filmen var Berättelsen om Pi (om den heter så? Vart osäker nu)! Den var helt okej. Lite seg start då det mesta var så religöst men helt okej och den var faktiskt fin :) 

Efter det innan sovdags hann jag klicka hem en Bh och de så fina skorna från DmRetro

Idag har det städats, tvättats och handlats mat (stor handlat). Precis när vi står i kassan så ringer våran granne till Stoffes telefon och berättar att Tila och Kasper är ute i trappen och rorar sig för fullt. CRAAAAP!!! Och hon som är så hundrädd vågade inte gå ut och släppa in dom :( men hon höll koll (vad jag förstått:P) i nyckelhålet iaf och uppdaterade oss på vägen hem! Som tur va så var katterna inne, Kasper smygtittade runt ett hörn när vi kom och Tila som uppenbart är inbrotts, eller ska man säga UTbrottstjuven kom med svansen mellan bena lite smått skamsen sådär. Tur ingen öppna porten säger jag iaf. Kul å jaga dom där 4 dårarna runt hela södermalm. Näh!


 


Av Sandra Håkansson - 25 januari 2013 09:44

Morning! 

Idag är det Stoffes lediga dag och han har bästämt att vi ska på Birsta. Skader inte mig någe alls ;) Så det enda jag gör just nu är att vaknat till liv då nattens timmar inte vart så många, så jag kan gå och smälla på mig ett ansikte!

Kom då på att jag måste visa er en sak som Sandra visa mig! Lilla Tuna! Jag vet inte om jag var trött eller om jag bara är jävligt elak ibland men när jag såg den här bilden så skratta jag så jag grina. Kunde inte sluta klicka upp den och titta! Sedan dess har jag iaf följt Tuna på instagram och precis som Sandra sa så är det här nog den bästs jag följer! Men måste faktiskt erkänna att trots denna fula näsa så är han nog bland det sötaste som jag sett. 

Tuna in my heart <3 ;)


 

Av Sandra Håkansson - 24 januari 2013 20:11

Iiiiih måste bara skriva lite för jag är så glad nu :D Jag och Anna ska börja träna på Star Gym här nere i stan! Tjoho vad kul vi ska ha! 2 knäppskallar som typ inte kommer ha en aning om vad vi gör:P Men men! Det ska nog gå bra! Så länge vi har kul och inte gör illa oss och har träningsvärk är jag glad ;D Sen får man väll be om hjälp då om det skulle va nå! Tjoooohooooo till veckan kör vi :D :D :D




  Här är även en mus russting för er som undra!


 

Av Sandra Håkansson - 24 januari 2013 17:54

Hellooo!

Idag har jag suttit hela eftermiddagen på café Tant Anki & fröken Sara med mina fina flickor Vicky och Anna. Tog en sväng ner på stan och köpte ett puder pckså då mitt tog slut i morse.

Inget mer spännande? Näää så kul äre att va jag för en dag!


Stoffe visade mig den här trailern och jag var tvungen att titta igen nu idag. Jag dör lite! Älskar sånna här filmer och jag vill se den nu nu nu! Detta min kära vänner blir en grym rulle ;)


Av Sandra Håkansson - 23 januari 2013 19:22

Sugen på dessa!? Jag är det iaf! Love it love it love it <3 Alla saker kommer från DmRetro.se.

 

Av Sandra Håkansson - 22 januari 2013 15:42

Kom hem för ca en timme sedan så nu har jag käkat och eftersom jag har så tråkigt så bjuder jag på en bild bara!

Elin i toppen, Amanda på mage och jag själv upp och ner!

 

Av Sandra Håkansson - 22 januari 2013 11:38

Hej hej!

Strax ska jag knata ner på stan för att träna/dansa lite men innan det så kom jag på att jag kan tipsa er om Maybellines gel eyeliner! Köpte den förra veckan så har inte vant mig vid den riktigt än men jag tycker den är kanon.

Den håller hela dagen/kvällen då jag personligen tycker att visa eyeliners kan försvinna vid inre ögonvrån efter ett tag.

Jag testade även att använda den som en kajal på vattenlinjen och där satt den också välldigt bra.

Man får även med en pensel som är lätt att jobba med och man kan lätt få till snygga vingar/kråksparkar med den.

Så med en stadig hand och vana (eller övning) så är denna kanon för ett bra pris (lite över hundralappen).

Skulle det dock bli fel när ni målar, typ en ojämn linje eller så, så rekomenderar jag att ta lite makeupremover på en tops och ta bort det som blivit fel INNAN den torkar. För torkar den så sitter den som sagt.


 

Av Sandra Håkansson - 21 januari 2013 19:16

Har jag berättat att Pebbles också dansar runt pålen ibland?


Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards