PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Sandra Håkansson - 31 januari 2013 19:44

Hej hopp!

Jag skulle våga påstå att jag är död. Jag vet inte ens varför jag skriver då mina armar känns som om någon använt dom till att spela brännboll med. Det är träningsvärk jag pratar om! Igår drog jag igång och nu jävlarrrrrrrrrr säger jag bah. Här ska blodas gott folk. Igår blev det ben, paaaain säger jag bah! Mina vader, framsida lår och skinkorna är köttfärs. Idag! Armar! Köttfärs! Ojoj, käns det så här så må man väll bli snygg å hoppas jah ;)

Tjatar ju om den berömda glasskuls röven jag. Vill ha, ska ha! 

Jajaja! Nog om detta men nu vet ni att jag är på G iaf ;D Ska väll slänga upp nå skojigare imorgon! NU! MAAAAAAAAAAT! Hungrig som en häst häst HÄST!

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards