PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Sandra Håkansson - 27 september 2011 15:45

Halloj!

Sitter här och snokar runt som vanligt efter en dag på jobbet! Detta har varit en lång dag för mig då min maskin gick sönder och den blev inte lagad innan jag gick hem så jag har mest bara suttit av tiden med att pillat på ny telefonen och pillat på små borrar ;) Är ruggigt trött. Kan vara sen helgen men tycker att det borde ha varit bättre idag då jag somna tiiidigt igår! Vart tipsad om att köpa rosenrot om det nu funkar!?

En kille på jobbet frågade mig idag om jag verkligen menar allt jag skriver här och jag fattade inte riktigt hur han mena. Jag har suttit och kollat på äldre inlägg och märker att vissa saker är kanske lite för öppen!? eller så uppfattar personer som jag inte känner så väl vissa saker fel. Alla som bloggar är ju väldigt öppen och kan ibland verka som lite väl  för mycket kanske och det gäller säkert även mig själv därför tror jag att det kan vara bra att hitta saker att blogga om och inte bara sig själv och vad man gör på dagarna (så som jag har gjort rätt länge nu) så inte folk får helt fel uppfattning av en själv.

Något att tänka på där kanske!


 

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards