PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Sandra Håkansson - 19 september 2011 16:08

Hej och hå!

Idag är det som sagt måndag och jobbet är klart för dagen!

Sitter just nu och väntar på att Stoffe ska komma hem så vi kan röra på fläsket lite. Antingen ut och gå i spö regn!!!! Eller upp på gymmet. Eller kanske båda!

Känner lixom inte att jag har så mycket att skriva och är även därför som jag inte har skrivit på länge heller. Hinner inte med att göra så mycket roligt för jag är alltid så trött efter jobbet! Kul cheey!

Ska väll sluta halv sova hela tiden och ta vara på dagarna bättre. Vor nog inte en sån dum idé det!

En rolig sak är att jag och Stoffe har beställt nya telefoner och dom kom idag på posten så vi ska bara hämta ut dom nu i veckan när vi har tid!

Längtar längtar längtar!

Den telfon jag har nu är från stenåldern och helt trasig! Har bytt telfon 1000 ggr känns det som under bara ett år. Dom bara rasar ihop så fort jag håller i dom! Men nu blir det riktig telefon iaf! Har skjutit upp detta för länge nu och bara gått och svurit varenda dag. Skyll sä själv då!

Jaja! Nog för mig! Får se om jag kan komma på något roligt att skriva om tills nästa gång!


 

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards