PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Sandra Håkansson - 2 september 2011 20:49

GodKväll!

Nu är det äntligen helg och jag är hemma själv med strutarna och den Lilla så klart! Stoffsan är och repar inför imorgon då dom spelar på Memento. Ska bli riktigt roligt att se dom imorgon. Blir så stolt så över min gris när han sitter där och slår på trummorna :) Eftersom att jag är själv ikväll så ska jag nu gå och mysa ner mig framför TVn med ett glas vitt och bara ta hand om mig själv. Lite ansiktsmask och måla naglar och allt sånt där trams vi tjejer håller på med. Något gott kanske jag hittar i kylen också om jag har tur. Skönt endå att bara vara hemma och ta det lungt efter en hel veckas jobb. Man uppskattar helgerna så enormt mycket mer när man jobbar. Men som sagt, nu blir det soffan för om 5min börjar en film!

Rock on bitches!


 

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards