PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Livet!

Av Sandra Håkansson - 30 januari 2013 08:40

Goood morgon!

Idag snöar det som fan! Grina lite när jag titta ut eftersom jag får gå typ överallt. Skulle ha varit på möte idag men eftersom jag måste promenixa dit så gör jag det imorgon istället. Känns lite bättre tycker jag.

På tal om möte så har jag funderat mycket nu när jag är arbetslös på vad jag verkligen vill göra. Jag vill hålla på med nå kreativt och inte bara gö samma samma. Helst av allt skulle jag villja bli MakeupArtist. Men i den här stan käns det som att kasta bort en sån "tallang" med tanke på att det inte finns så mycket inom smink här. Om man inte frilansar då. Men det är ju int eheller så kul. Man vill ju sminka plåtningar och så och jag tror inte (bara chansar kan ha fel) att utbudet på det är så värst stort i den här lilla gropen vi bor i. Sen har jag funderat på om jag ska gå nån kurs i att göra akryl eller gelénaglar men då vet jag inte vart jag ska gå utbildningen. Kan ju lixom inte bara sticka heller bah -Herrå Stoffe, drar nu jah! Ses om nå vecka! och lämna han med mitt lilla zoo. Eller kan jag dä? Äääh vad vet jag! Skulle ju va kanon om man kunde utbilda sig här. Fast nu äre ju så många som gör det också så konkuransen kanske blir hård. Men de flesta är nog hemmasnickrare så nog skulle det va kul med riktig utbildning, riktiga grejor och ett litet fin diplom sådär :) ja, det skulle kännas bra! Ska fundera lite mer på det här tror jag och om inte annat höra efter om någon vet hur man kan gö. HÖRS!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 20:21


Tänkte tipsa er om något väldigt gott och nyttigt. Hemmagjord yoghurt! Att jag inte kommit på detta förut! Inte för att jag lär va den första men endå ;)  Så enkelt och så gott! det enda ni behöver är Turkisk yoghurt (eller liknande) och bär som ni s...

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 18:38

Hej hej! Tänkte bara visa er vad jag fick i påskägg för er som varit nyfiken! Jag är ju så fruktansvärt seg på att skriva och knäppa kort här så nu är det väll dax. Av Stoffsan fick jag alla badkläder jag la ut här för ett tag sedan. Bilderna är bä...

Av Sandra Håkansson - 3 april 2013 19:51


Ni har väll inte glömt att rösta idag IGEN!?!?!? Ni MÅSTE rösta VARJE dag! http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805     ...

Av Sandra Håkansson - 2 april 2013 17:38


RÖSTA PÅ MIN BURGARE VÄNNER OCH OVÄNNER!!!!! :D http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805   ...

Av Sandra Håkansson - 21 mars 2013 22:33


Hej hej! Har inte skrivit något för det har helt enkelt inte hänt nå som vanligt ;) Måndagen vare ben på schemat och fy fan vilken pissig dag. Kände mig ofokuserad och inge peppad alls. Ont hade jag som fan i benpress, böj och utfall så då vart j...

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards