PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Sandra Håkansson - 30 augusti 2011 20:15

GodKväll!

Är nog sämst på att skriva! Tycker aldirg att jag har något att skriva om rikgtigt och när jag väl har det då har jag inte tid att skriva istället haha!

Helgen som var så åkte jag och tjejerna ut med Medvind och frossade i räkor och massa andra godsaker på bufé bordet. Efter det blev det en runda på stan. Vi hade det jätte mysigt och roligt! Älskar när vi gör saker tillsammans! Det händer inte så ofta men vi gör det iaf och det väcker alla minnen och det känns som om att vi alltid har varit där med varandra varje dag precis som förr. Älskar min Brudar!

Dagen efter var det kräftskiva hos systeryster och Jess! Trevligt sällskap, sång och ett jäkla surplande på en massa stjärtar! Thats life! Jätte mysigt att vara ute hos dom jämt jämt! Ett + är att dom alltid lagar något gott också lixom i lite stil med en 5 stjärnig restaurang ;) Gourmet unge eller vadå! Haha!

Söndagen fyllde Mamman år! Hon bjöd på mat och tårta och öppnade en massa paket. Ja! Allt sånt där vanligt man gör när någon fyller år. Av Stoffe och mig fick hon en ljusrosa ugnsform som hon kan görra massa goda gratänger i till oss typ :)

Tack Ullis för tipset!

Igår (måndags) så var det jobb igen! Hem och hade tvättstuga och bara sov. Idag-jobb OCH vi har varit och kollat på världens finaste och mysigaste lägenhet i stan!!! Vill ha ha haaa! Den skulle passa oss perfekt! Så nu är det bara att hålla tummarna och vänta och se hur det går!


Slänger väll med en bild på mig själv för engång skull också då! Ursäkta röran och vad jag gör med benet, om det är någon slags pose eller nått, har jag ingen förklaring till! Kanske har en osynlig klackesko vem vet!

 



 

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards