PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Sandra Håkansson - 22 augusti 2011 22:12

Halloj!

I fredags så var jag och Malin ner på Selånger och gjorde lite fynd. Jag fick med mig ett linne (som jag klippte sönder när jag kom hem) Haha! Och en massa hundben!

Jätte billigt ju! Ett ben som kostar ca 40-60 kr på affären kostade 10 st där. Strutarna blev med andra ord glad ;) På kvällen drack vi vin och sedan blev det stan.

Lördagen var inte lika rolig då jag vakna. Bakis, ångest och mådde inte alls bra i huvudet, kroppen eller känslomässigt i överhuvudtaget. Men jag tror det (vi) löste sig (det). Det känns som så och jag hoppas på det iaf.

En pizza och ett vinglas senare (återställare) vart humöret på topp och dum som man är känner man sig lixom oövervinnerlig, lite som en partyhjälte och utan att man vet ordet av det är man nere på stan igen.

Söndagen vart inte lika rolig då jag och Stoffsan absolut skulle ner på selånger igen. Så in i bilen, livrädd att bli stoppad, hungrig som ett djur kom vi tillslut ner. Stoffsan blev 2 linnen och ett armband rikare och jag ett armband och några brända mandlar!

Ihopp om att få i sig något smarrigt och riktigt flottigt där nere gick åt skogen då vi kom vid stängning. Inte ens en varmkorv fanns det! Så vi pina oss därifrån som två skadade soldater in i bilen igen och åkte ner på BiteLine!

Tryckte i oss allt för mycket då vi trodde vi skulle må prima efteråt men det vart bara värre! Stoffsan satt och typ bad till gud om att inte spy där inne medans jag bara ville lägga mig ner och sova. Betalade och åkte hem! Slank ner i soffan och slog på Pirates of the caibbean 4...

Imorse när vi vakna (upp och jobba) var som att vakna upp närmare död! Båda mår lika illa idag och inte blir det bättre! Mat eller spritförgiftning av ngt slag tror jag iaf att det är! Möjligen den där Pizzan vi åt i lördags. Det är väll som sagt rötmånad!? Men det är bara att kämpa på! Strax ska jag gå och lägga mig IGEN och bara hoppas på det bättre imorgon. Hoppas ni andra har haft en bra helg och att ni mår och känner er lite finare - lite bättre!


 

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards