PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg under mars 2010

Av Sandra Håkansson - 10 mars 2010 22:25

Ja det är den stora frågan just nu! Vad fan är det för fel en del!?

Nu säger jag inte att jag är världens bästa kompis heller men endå!

Du vet nog vem du är som jag syftar på. Förstår inte hur du tänker!? Jag försöker ställa upp för dig gång på gång men endå så är det du som spottar mig rakt i ansiktet och när jag frågar vad fan du håller på med och varför du inte har hört av dig så skyller du på att du har jobbat. LAMASTE JÄVLA URSÄKTEN NÅGON KAN HA! Du jobbar väll för fan inte 24/7 och även om du nu då påstår att du gör det så har du ju rast också eller har inte din chef meddelat det!?Att du har RAST!?

Jag gav dig chansen nu att förklara dig men NÄÄÄ då sticker du! Nu får det fan vara nog! Nu skiter jag i dig så får vi se hur lång tid det tar den här gången innan du kommer krypandes. Man ger och ger men får aldrig tillbaka något av dig och så kallar du mig din bästa kompis som alltid finns där för dig. JAHA! Men jag då?! Om jag behöver dig då? Då finns ju inte du där! Det var en snäll "bästa kompis"!

Ska hädanefter inte ha några kompisar, jag ska bara ha vänner, RIKTIGA vänner!

Och du! Sitta fan inte och "grina och må dåligt" för det är du själv som väljer skiten, ingen annan! För när man endå nämner något dåligt om det så blir du bara arg endå så när du säger att du mår så dåligt så är det hädanefter bara skitsnack i mina öron!


Tack och Adjö!

Av Sandra Håkansson - 5 mars 2010 00:00

Hej Hjärtat!

Du ville först att jag skulle skriva om dig och sen inte så då skriver jag till dig istället ;)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att du är den underbaraste på denna jord!

Du gör min dag, varje dag, trots att du nyss ritade en kuk över mitt ben ;D Haha!

Men det kanske är sånna saker som ingår i kärlek, vad vet jag :P

Tack för att du finns för mig och jag hoppas att det alltid kommer att vara så.

Jag kommer alltid finnas för dig i alla fall, i alla väder :)

För många är du en stjärna men för mig en måne, för det finns många stjärnor men bara en måne. Så med andra ord blir du ingen rockstjärna utan en rockmåne ;D Och hur fränt är inte det då!? Hahaha!

Älskar dig Hjärta! Du är vackrare och bättre än alla andra <3

Förevigt Din Sandra!

 

Av Sandra Håkansson - 4 mars 2010 23:41

Hallå där!

Nu har jag äntligen helg :D Imorgon som beger vi oss till Ö-vik för att grabbarna ska spela andra omgången i RockKarusellen. Roligt roligt! Så håll tummarna för dom att det går bra :) Träffa Veronica ska jag nog hinna med också med tanke på att hon har flyttat upp dit! På morgonen ska jag även till Eva-Lill och fixa barret. Färga och förlänga blir det. Skönt!

Senaste nytt då, vad kan det vara!?

Kissies bröst såklart :D TJOHOO! Hahaha!

Har läst runt nu lite överallt och folk är ju helt upp i taket av att hennes bröst har kommit ut på nätet, både före och efter bilder.

JAHA! OCH! Det är par bröst idioter! Skulle jag lägga ut bilder på mig sådär så skulle inte ens halva Sundsvalls komun reagera som ni gör. Ett par helt vanliga bröst gott folk!

ENJOY!

 

Av Sandra Håkansson - 3 mars 2010 23:42

Halloj!

Idag så har jag jobbat en stund efter det så var jag och Malin på bio och såg Alice i underlandet! Skit bra tyckte vi då. Kan det bli dåligt när Jhonny Depp är med!? Skulle inte tro det. Det roliga med honom är ju att han är ju så jävla snygg och då menar jag inte i vanliga fall utan när han spökar ut sig så där. Ta tex Pirates of the caribbean, där är han ju huuuur snygg som helst! Fast i Alice såg han lite läskig ut. Hade så stora stirriga ögon :P Men frän va han!

Tror nästan jag och Malin ska börja ta det är med bio som våran grej tillsammans. Vi ses ju inte så ofta annars. Mysigt med bio :)


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag nog sitta vid datorn ett tag till och snattra sen blire nog god natt!


 

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards