PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Löjlig!?

Av Sandra Håkansson - 25 januari 2010 05:09

Kalla mig löjlig eller svartsjuk eller vad det nu är du/ni tycker. Jag ser mig inte själv som det. Ska jag vara ärlig så är jag bara rädd och det kan säkert uppfattas som att jag är svartsjuk!? Vad vet jag. Jag ska förresten inte säga att jag inte alls är svartsjuk, det är ju varje människa med normala känslor. Rätta mig om jag har fel!?  Men då till en viss del. Just i den här situtionen så är det inte svartsjuka iaf. Bara ren jävla rädsla och det gör mig så jävla förbannad att det ska vara så. Dels mitt fel, dels andras fel med tanke på att jag inte har haft och känt det DU har/haft.

Men jag fattar inget, jag gör inte det och det gör så jävla ont!

Som ett slag på käften, så hårt tar det. Ni vill att jag ska öppna upp och prata och det förstår jag till 100% men jag gör det inte. Jag kan bara inte och varför vet jag inte riktigt heller. Men det känns som om att det vill ut. Alla tankar och ord men något stoppar. Som en kloss i halsen och istället så sväljer jag allt och mår piss över det. Hur gör man!? Kan någon berätta det för mig. När man inte ens kan prata ut till dom som betyder och speciellt för den man älskar.

Hahaha! Kan inte göra mycket mer än att skratta åt mej själv när jag läser igenom det jag skrivit än så länge. Låter ju som ett satans pucko för fan!

Men något måste jag ju göra. Kan ju fan inte hålla på så här. Gör jag så här så gräver jag ju bara en djupare grop för mig själv och till slut kommer jag säkert dra med mig vissa ner i den gropen och vad gör man då? När det har gått för långt...

Alla som inte är runt mig så mycket frågar mig jämt hur jag kan vara så glad jämt och då kan jag tala om för er att jag har inte mindre problem än någon annan. Jag har bara problem att svälja stoltheten och släppa ut allt. Att visa mig svag för andra. Jag skämms över att jag inte kan öppna upp mig och visa alla min känslor men samtidigt skämms jag när jag väl gör det och börjar efter ett tag skratta och försöka prata eller skämta bort det genom att dömma ut mig själv... Och det är det som är det konstiga för när när ni är ledsen eller arg så ber jag ju alltid er prata ut och inte tycker jag ni är dum om ni gör det men jag själv känner mig som en jävla idiot. 

Aja! Ska inte sitta här och skriva ut massa tråkigheter! Min blogg skulle ju vara rolig! Så vi hörs imorgon eller senare idag kanske jag ska säga.


Sov gott!


 
 
Mia

Mia

25 januari 2010 06:09

En hemlig blogg som ingen vet vem som skriver låter som en idé.. på det sättet kan du få ut det du verkligen behöver få ut och andra kan ge dig råd och stöd utan att veta vem du är :)

http://eskolainen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 20:21


Tänkte tipsa er om något väldigt gott och nyttigt. Hemmagjord yoghurt! Att jag inte kommit på detta förut! Inte för att jag lär va den första men endå ;)  Så enkelt och så gott! det enda ni behöver är Turkisk yoghurt (eller liknande) och bär som ni s...

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 18:38

Hej hej! Tänkte bara visa er vad jag fick i påskägg för er som varit nyfiken! Jag är ju så fruktansvärt seg på att skriva och knäppa kort här så nu är det väll dax. Av Stoffsan fick jag alla badkläder jag la ut här för ett tag sedan. Bilderna är bä...

Av Sandra Håkansson - 3 april 2013 19:51


Ni har väll inte glömt att rösta idag IGEN!?!?!? Ni MÅSTE rösta VARJE dag! http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805     ...

Av Sandra Håkansson - 2 april 2013 17:38


RÖSTA PÅ MIN BURGARE VÄNNER OCH OVÄNNER!!!!! :D http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805   ...

Av Sandra Håkansson - 21 mars 2013 22:33


Hej hej! Har inte skrivit något för det har helt enkelt inte hänt nå som vanligt ;) Måndagen vare ben på schemat och fy fan vilken pissig dag. Kände mig ofokuserad och inge peppad alls. Ont hade jag som fan i benpress, böj och utfall så då vart j...

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards