PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg under januari 2010

Av Sandra Håkansson - 15 januari 2010 17:48

Nu har jag väntat och väntat på mina älskade Zombie Stompers och nu är dom väg! Äntligen:)

Ännu ett par bebisar till samlingen!

 

Av Sandra Håkansson - 15 januari 2010 17:37

Nu så här efter nyår så har jag ju lovat mig själv att bli lite nyttigare. Att börja träna och så. Beach 2010 är ju målet ;) Hittade den här bilden. Kanske är för dom som inte riktigt vågar vara topless, så why not :P Haha!  

Av Sandra Håkansson - 15 januari 2010 17:14

Halloj!

Ligger nu hemma och slappar med lilla Adrian medans Stoffe är och knäpper bandfoton :)

Ingen aning om vad som händer ikväll men en öl eller 2 blir det nog! Igår tog jag mitt första åk i backen med grabbsen men fan vad kallt det var. Över 20 minus! Sen när jag kommer hem vid 10 tiden så är jag självklart utlåst! Paniiiik! Stoffe hade somnat och hörde inget. Tror jag testade allt så det slutade med att jag fick tag i syrran som bor i stan för att hämta extra nyckel men när jag kom till Gärde så fick jag punka! Så innan allt vart klart var jag hemma kl halv 1 typ! Frös som en idiot så in i duschen, åt lite mat och enormt mkt mys med hjärtat <3:) Allt dåligt leder till något bra!

Idag skulle Malin och jag ha varit i backen hela dagen men hon mådde inte så bra så det blev inget. Får se om hon tittar förbi senare. Imorgon så åker vi upp till Ö-vik då grabbarna ska vara med i RockKarusellen! Kommer bli skit kul :) Senare åker vi hem och så blir det kanske utgång!?

Av Sandra Håkansson - 13 januari 2010 03:29

Hej hej!

Då har jag satt igång igen :) Får hoppas på att jag är flitigare den här gången!

Undra hur många gånger jag har sagt så om alla bloggar och andra sidor haha! Men den här gången ska jag hålla det, det lovar jag!

Tänkte iaf att nu när jag har börjat om på ny kula i mitt liv så kan jag ju lika gärna göra en ny Blogg :)

Gav ju upp den andra för det har inte funnits tid till det och pga av att det inte har varit så bra här hemma. Men nu mår jag skit bra! Aldrig mått så här bra förut och det är tack vare Stoffe! All credit to you ;) 

Karln gör min dag helt och hållet, underbarare får man leta efter <3

Får se om jag hittar något roligt att skriva om men just nu ska jag gå och skölja ur färgen ur håret. Jag vet, kl är snart 4 men vad gör man inte när man har tråkigt och vänt på dygnet totalt då ;)

Sov gott!


Puss & Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards