PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 20:21

Tänkte tipsa er om något väldigt gott och nyttigt. Hemmagjord yoghurt! Att jag inte kommit på detta förut! Inte för att jag lär va den första men endå ;)  Så enkelt och så gott! det enda ni behöver är Turkisk yoghurt (eller liknande) och bär som ni själva tycker om. Jag tog hallon och blåbär. Kör man ner bären i en mixer innan så blir det säkert super. Tyvärr så äger ju inte jag en mixer (spottar och fräser) så jag körde bären i micron och rörde sedan runt så det blev en sörja och sedan ner i yoghurten. Låt bären svalna bara om ni gör som jag, annars får ni varm yoghurt. Tycker man inte om det där super syrliga som yoghurten är så söta med lite Stevia. INTE socker! Mmmm så gott! Måste nog gå och göra en!


 

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 18:38

Hej hej!

Tänkte bara visa er vad jag fick i påskägg för er som varit nyfiken! Jag är ju så fruktansvärt seg på att skriva och knäppa kort här så nu är det väll dax. Av Stoffsan fick jag alla badkläder jag la ut här för ett tag sedan. Bilderna är bättre på dom i det tidigare inlägget. Av mamman fick jag en fin ljuslykta och av syrran ett stooort påskägg fyllt med karra som jag faktiskt har ätit upp typ! Hahaha! Så det har jag inget kort på!


       


Sen så ska jag väll passa på att påminna alla om att rösta på min burgare idag igen.

http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805

Där har ni den! Jag ligger faktiskt och pendlar mellan 7-8de plats så en liten chans har jag än så länge då man måste vara med i top 10 för att få komma vidare.

Och ni alla kommer väll hata mig efter det här för jag tjatar ihjäl er men nu när jag kommit så långt ska jag fan försöka vinna också så det får ni ta, att jag spammar sönder er ;)


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards