PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Sandra Håkansson - 9 februari 2012 22:27

Hejsan!

Nu är det snart helg vilket innbär en massa mys och en sista sväng med tjejerna runt stången här hemma. En LunchPole helt enkelt ;) Jag kommer inte kunna dansa på ett tag så ett litet uppehålls avslut måste vi ha! 

Idag har jag varit hos Linda och käkat mat och så. Mycket skratt, önskar jag kunde va kvar men tiden rinner iväg och jag måste upp och jobba imorgon. 

Nu när jag skriver så passar jag på att slänga in en bild på hur jag brukar sota mina ögon. Bilden är lite orättvis men mer kan man inte förvänta sig av en mobil kamera ibland. 


 


 

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards