PoleDance, shopping & mer ur mitt liv

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

Buffalo skor tillbaka!?

Av Sandra Håkansson - 19 oktober 2011 20:18

Hej hej när och kära!

Nu kanske ni tycker jag är koko men detta är så bra att jag vill hoppa av lycka hahaha!

Jag sitter och snokar runt lite på skor osv och så kom jag på tanken Buffalo skorna!

Kommer ni ihåg? Dom klumpiga med ack så satans grymma skorna med platå! I alla färger fanns dom också! Tro det eller ej men med lite efterforskning så här på kvällskvisten så kan jag bara meddela att dom är på väg tillbaka!!! Jag ljuger inte!Den fjortisstämplade men innerst inne älskade skon är på väg hem igen! Jag är överlycklig då jag tycker dom är huuur frän som helst! Och jag är ännu mer lycklig att jag iaf har kvar ett par (av 2) sen tiden vi fjorska runt på olika "discon" och tyckte att vi var skit tuff :) Alltid när jag rotar här hemma och dom kommer fram så bara måste jag ta på mig dom! Alla tycker dom är as ful och jag kan ju hålla med om att inte är dom det vackraste MEN dom är F.E.A.R.S!  Jag säger bara välkommen kära Buffalo jag pryder gärna mina fossingar med dig igen för att göra stan osäker


 


 

 
 
Millis

Millis

21 oktober 2011 20:27

Åh Härligt!! Jag liksom du saknar Buffaloskon!! Hade också ett par i mina fjortisdagar :p Och skulle var härligt att glida runt i ett par med gott samvete :p Så jag hoppas det stämmer.

Just den katten får du åka till london och disneystore för att köpa. Kanske inte helt optimalt va? Men den borde väl gå att få tag på här i sverige tycker jag.

http://ivarsgard.blogg.se

Sandra Håkansson

22 oktober 2011 13:35

haha nej det var kanske inte det ;) det löser sig! tack för svar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 20:21


Tänkte tipsa er om något väldigt gott och nyttigt. Hemmagjord yoghurt! Att jag inte kommit på detta förut! Inte för att jag lär va den första men endå ;)  Så enkelt och så gott! det enda ni behöver är Turkisk yoghurt (eller liknande) och bär som ni s...

Av Sandra Håkansson - 4 april 2013 18:38

Hej hej! Tänkte bara visa er vad jag fick i påskägg för er som varit nyfiken! Jag är ju så fruktansvärt seg på att skriva och knäppa kort här så nu är det väll dax. Av Stoffsan fick jag alla badkläder jag la ut här för ett tag sedan. Bilderna är bä...

Av Sandra Håkansson - 3 april 2013 19:51


Ni har väll inte glömt att rösta idag IGEN!?!?!? Ni MÅSTE rösta VARJE dag! http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805     ...

Av Sandra Håkansson - 2 april 2013 17:38


RÖSTA PÅ MIN BURGARE VÄNNER OCH OVÄNNER!!!!! :D http://kampanj.mcdonalds.se/myburger2013/burger/view/7bc26aba703fc18201308cc72554b03b5dbf1805   ...

Av Sandra Håkansson - 21 mars 2013 22:33


Hej hej! Har inte skrivit något för det har helt enkelt inte hänt nå som vanligt ;) Måndagen vare ben på schemat och fy fan vilken pissig dag. Kände mig ofokuserad och inge peppad alls. Ont hade jag som fan i benpress, böj och utfall så då vart j...

Presentation


Sandra heter jag och bor i Sundsvall.
Här kommer jag skriva allt som rör mitt liv och min vardag.
Med andra ord poledance, kläder, smink och en massa skor! Om det blir skojigt får du själv avgöra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards